ponedeljek, 12. januar 2009

Pričevanje

Povej mi nekaj o resnici mojega bivanja. Pričuj o tem kako si me videl in spoznal še preden sem se rodil. Napoji me z močjo védenja, z resnico Božjih skrivnosti. Nadeni mi okove upanja in me še nocoj potegni iz teme dvomov in plitvin mlačnosti.
Tvoj Duh naj zaveje v meni, naj pomete vse listje, ki je napadalo jeseni in naredi prostor svetlobi ki prihaja.
Voda očiščenja naj preplavi obale nezaupanja, naj požene reke nazaj v potoke in potoke nazaj v izvire ter jim prenese veselo novico o enosti vsega v Tebi.
Kri naj postane Tvoje znamenje v mojem srcu in spona, ki me zaveže Nate ... z močjo, ki premaga temo.

2 komentarja:

  1. Although from different places, but this perception is consistent, which is relatively rare point!
    nike dunk

    OdgovoriIzbriši
  2. Thanks for the suggestion.
    Although different opinions, all the desire to meet the Lord.
    God to bless you.

    OdgovoriIzbriši

Bilo in šlo:

Komu mar?

"Zastonj ste prejeli, zastonj dajajte." (Mt 10,8b)