sobota, 03. januar 2009

Nekako se ga moramo privaditi …

… novega leta namreč. Kdo pravi, da ženske ne vedo kaj je dobro. Vedo. Vedno so vedele. Dobra uvajalna terapija za zdravljenje post-prazničnih travm je kajpada nakupovanje oblačilc.
Obupno a enostavno. Ozreš se po izložbah, ki jih krasijo januarski procentualni aranžmaji … npr. -30%, -50% .… in se predaš skupinskemu razpoloženju. Saj ni prehudo. Itak greš noter samo zato ker ženska sili, pa deca so tudi že skoraj gola ...
Torej, zadeve se moraš lotiti sistematsko, s preudarkom … bi rekel … po moško. Najprej se sprehodiš od enega vrtiljaka do drugega in si ogledaš robo … nekakšna promenada, plesno razpoloženje … vse je pod kontrolo. Ja saj nekaj bi mi pa v bistvu prav prišlo … pa, glej, glej tole je v redu, pa še ugodno … Pa nabiraš … čim več, da potem ko se enkrat spraviš za zaveso ni treba več nazaj … In potem … ja potem je pa seveda hudo, najhujše … zavesa pade, pa hlače dol … pa gor, pa spet dol … pa spet gor … stisneš zobe, še malo … saj bo. Te so dolge, pa te tudi … te tiščijo, te so v redu … Lahko te tudi preseneti dejstvo da so se čez praznike nekatere številke čudežno spremenile. Decembrskih 52 je zdaj kar naenkrat 54. Srhljivo a resnično. Za trenutek te prešine da si se morda le prelahko vdal dodatni decembrski skorjici … saj sem vedel kaj bo … dobro, o tem drugič.
In končno … avdicija je končana, izbor narejen, komisija čaka na honorar … za zmagovalce sledijo pogajanja … in … kupimo torej kar smo s trudom preizkusili. Tako, pa je … in izplen … zame dvoje hlače (žamet SMB in črne), trenirka (lepa), puli (moder)… za tamauga puli (svetlomoder), jopica s kapuco (rumena), kapa (frajerska) … za večjega jopica s kapuco (dark) … v skupni vrednosti 69,85€ s popustom. Kar v redu … hvala … se priporočamo.
Ali je morda lahko še kaj boljšega za pripravo na prvi delovni teden novega leta od zapravljanja lanskega denarja za cunjice?
Lahko. In sicer … koncert Ota Pestnerja …legende od legend. Skupaj z njim še kvartet Primoža Grašiča in za bonus mlada Alya s kitaristom. Vse seveda pod spretnim vodstvom "naše" Bernarde Žarn. Skratka "mojstri od mojstrov". S takšno prireditvijo Sevničane časti podjetje Sava Avto iz Boštanja. Pa ne samo to. Šlo se je tudi čisto zares. Namreč, dve punčki sta žrebali nagrade. Čisto prave … sto komadov in prva je bila Opel Corsa. Za domov in to za zmeraj. Šla je na Log. V ženske roke.
Če nisi oddal nagradnega kupona nisi mogel biti izžreban. Jaz ga nisem, a sem vseeno tiho upal, da se bo zgodil čudež. Pa se ni.
Dobil sem pa kuhano vino in kruhek. Pa odlično muziko. Je treba še kaj več?
Aha, da ne pozabim … Oto ima jutri rojstni dan. Smo mu zapeli "vse najboljše za teee …".
Po moje je bil vesel.


3 komentarji:

  1. A tako...vsi ste se opedenali sam uboga mami je še plonk....pa naj še kdo reče,da ženske navalimo na razprodaje!?

    OdgovoriIzbriši
  2. "Uboga" mami je pa profesionalec za nas amaterje, kar se nakupov tiče ... za njo si pa lahko povsem brez skrbi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem, Jessica Shannon Shirley iz ZDA, Severna Karolina, obljubljam, da delite to pričevanje po vsem svetu, ko je moj Mož vrne nazaj k meni, in danes z vsem spoštovanjem se rad zahvalil dr. Odenore za prinaša veselje in srečo, da je moj odnos in za mojo družino. Želim, da vas obveščamo vse, da je urok kolesa, ki je resnično in pristno. Nikoli nisem verjel v vse te stvari, dokler sem loosed moj mož, sem potrebovala pomoč, dokler sem našel veliko urok kolesa, In ga odda ljubezen urok za mene, in mu zagotovil mi je, da bom dobil moj mož nazaj v dveh dneh po tem, ko urok je bilo oddanih. Tri dni kasneje, moj telefon zazvonil, in tako pretresljivo, da je bil moj mož, ki je ni me poklical za zadnjih 6 mesecev zdaj, in javno opravičilo za srce zlomilo, in mi je povedal, da je pripravljen za svoj kosti nazaj do preostanek svojega življenja z mano. Dr Odenore, ga izpustili do vem, kako rada imam in hoteli. In odprl oči sliko, koliko smo se delijo. Kot pišem to pričevanje zdaj sem najbolj srečen dekle na zemlji in jaz in moj mož živi srečno življenje in ljubezen, ki je zdaj močnejši kot, kako to, so bili že pred našim break up. Tako da je, zakaj sem obljubil, da delijo svoje pričevanje po vsem vesolju. Vsa zahvala gre Dr. Odenore za prekomerno delo, ki je naredil zame. Spodaj je e-poštni naslov, v vsaki situaciji, ki ste jih doživlja srce zlomilo, in zagotavljam vam, da tako kot je storil, rudnik, za mene, on bo zagotovo vam pomaga. obrnite se mu zdaj na email odenoretemple@gmail.com



    (1) Rak urok

    (2) Nosečnost urok

    (3) Hiv/aids urok
    *
    (4) Pridobivanje vaš prevara denar nazaj*

    (5) Če želite, da otroka.

    (6) če ste vedno imeli slabe sanje

    (7) Urok, da bi Dobili svojo ljubezen za eno od zapor .

    (8) Dobili ogromna posojila, ne plačuje nobenih pristojbin urok*

    (9) če želite ženske/moški teči po vas.

    (10) Če želite, da je vaš ex nazaj.



    Obrnite se mu danes za vašo pomoč in vam bo z veseljem za vedno. ODGOVOR (e-naslov : odenoretemple@gmail.com )

    OdgovoriIzbriši

Bilo in šlo:

Komu mar?

"Zastonj ste prejeli, zastonj dajajte." (Mt 10,8b)