nedelja, 7. februar 2010

"Tukaj sem, pošlji mene!"

Verjetno bi lahko bil tudi kaj drugega in kje drugje. Bi pač bil.
Nekje ... mogoče namesto nekoga, ki je zdaj tam. Ali pa ga sploh ni. Kdo bi vedel?
Pa nisem in ne bom. Tukaj sem. Gospod me je postavil na ta kraj, med te ljudi in mi dal te milosti.
Poslal me je že zdavnaj. Določil. Preden sem sploh hotel oditi. Če sem sploh kdaj mislim na to? Najbrž ne. Mislim, da sem kar stopil v stopinjo.
Če hodiš po uhojenem morda ne vidiš neznanega, imaš pa čas gledati najlepše.
Trudiš se lahko tu in tam. Če poslušaš glas v sebi in ga ubogaš, morda celo kdaj osupneš nad ulovom.
Gospod, saj niti nisem mislil iskati ...
Kako, da sem sploh kaj našel?

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Bilo in šlo:

Komu mar?

"Zastonj ste prejeli, zastonj dajajte." (Mt 10,8b)