sobota, 29. november 2008

... ali pade sneg, da skrije breg ...

... ali, da človek pokaže svojo sled?

Sneženje na večino ljudi, kolikor jih jaz poznam, vključno z mano, vpliva nekako blagodejno, pomirjujoče ...

Ne spomnim se, da bi se ob sneženju nekdo vznejevoljil, kar sem na primer ob dežju že doživel in to celo v prvi osebi ednine, čeprav je na splošno s snegom več težav ...

Sneg, ki ga resnici na ljubo, v naših krajih, nimamo priložnost občudovati ali se nad njim jeziti celo leto, ampak le par mesecev, včasih pa tudi to ne, vzbudi v meni pretežno pozitivne občutke, morda nezavedne spomine ... na prešerne trenutke ob zimskih radostih, na čase, ko me ni imelo časa zebsti in ko me mokri čevlji še niso motili ...

Priznam, da mi je prizor sneženja zdaj najlubši iz tople sobe ... morda se staram ... ali pa sneg ni več isti ...

2 komentarja:

  1. Letos se iz naših hribov vozim v službo še v večje hribe, prav zato sem prvi sneg pričakovala nekoliko s tesnobo v srcu....Ko pa so se prikazale prve snežinke, sem ga bila vesela, tako kot vsa zadnja leta...Zaradi sebe in seveda zaradi otrok, ki ga tako težko pričakujejo.Še isti večer smo morali kljub obilnemu metežu peš v dolino po "nujne" stvari, ker se pač ni dalo z avtom.Kljub temu, da smo domov prišli precej premočeni in utrujeni, nam je ta nekoliko daljši zimski sprehod prav "pasal"!
    Doma pa čajčka in.....kaj si sploh še lahko želiš....Kar pa se tiče cest, so jih še isti večer pridno zorali in posipali, tako da smo se zjutraj peljali v službo skoraj po suhem....Hja naši cestarji so letos pridni, Bog ve če so tudi vaši zatorej!?

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaenkrat so kar zagnani. Bomo videlo kako bo, ko se bo šlo zares.

    OdgovoriIzbriši

Bilo in šlo:

Komu mar?

"Zastonj ste prejeli, zastonj dajajte." (Mt 10,8b)