torek, 30. junij 2009

Majhne skrivnosti kuhinjskih mojstrov - to je to!

Delu čast in oblast. Mojstri so naredili svoje. Dobavljeno je bilo skoraj vse. Manjkajo še nekakšni vogalčki na coklu. Tisti, ki je risal v trgovini jih je pozabil. Poleg tega sem ves čas živel v veri, da sem kupil dva stola, pa sem samo enega. To torej še do-naročimo. Kupiti moram še luči in vrednost vsega se bo tesno približala 9.000 evrom. Res dobra kupčija - za ta denar bi dobil več kot 2.000 krepkih delavskih malic, torej bi lahko kakšnih 6 let jedel v gostilni. Je pa res, da sem tako podprl širši krog domačega gospodarstva in ne zgolj gostince. Torej, vsaj narodno-gospodarsko sem prav ravnal.
Čaka nas še naporen študij navodil za pečico, pomivalni stroj in hladilnik - ne, za hladilnik pa res ne bom bral navodil-, in potem bo napočil čas, da si pripravimo kakšno tipično slovensko kosilo ... na primer pico ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Bilo in šlo:

Komu mar?

"Zastonj ste prejeli, zastonj dajajte." (Mt 10,8b)