petek, 11. september 2009

Dobre novice

Vendarle nekaj prijaznega od politikov. Ne govorite mi zdaj o morebitnih ozadjih, kalkulacijah, slabih kupčijah, izdajah, nacionalnih interesih, referendumih … me ne zanima in me tudi ne bo. Želim si dobrih novic in ta je takšna. Danes, vsaj danes je tako. Ne boste mi jo pokvarili, pa če se še tako trudite.
Če se sosedi pogovarjajo kot ljudje, če se poslušajo, trudijo iskati rešitev in ne dlake v jajcu, na koncu spijejo kafe in se celo poljubijo v slovo … potem so novice vsekakor dobre. Naj vsi napredujejo, jaz jim privoščim. Vsi, prav vsi imajo pravico skušati doseči tisto, kar smo skušali tudi mi … zakaj bi jim nagajali, čeprav so oni morda nam kdaj. Pa kaj, bomo že nekako. Prav je, da smo strpni. Bodimo veliki, bodimo evropski-, ne malenkostni, otročji in panični.
Morje ne bo nikamor odteklo, zemlje bomo imeli nekoč vsi dovolj, sonce sije na vse riti enako in celo paprika raste na obeh straneh meje … to so te dobre novice.
O slabih pa kdaj drugič … mogoče … ali pa raje sploh ne …

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Bilo in šlo:

Komu mar?

"Zastonj ste prejeli, zastonj dajajte." (Mt 10,8b)