sobota, 20. september 2008

Boljši časi ...


Boljši časi so predvsem odvisni od tega kako živimo in kaj pričakujemo od teh časih v katerih smo zdaj.
Večina "navadnih" meni, da so njihovi pravi boljši časi že bili.
Za politike seveda "boljši časi" šele prihajajo in njihova pričakovanja so povezana predvsem s tem, na kateri strani volitev smo. Pred njimi ali pa za njimi.
Če smo pred volitvami, potem boljši časi prihajajo. Po volitvah pa se ugotavlja, da so marsikatere priložnosti žal zamujene ...
Kakorkoli, boljši časi za širjenje idej, resnic, pol-resnic, neresnic ali preprosto le misli posameznikov, so že tu.
Kupiš si priključek na svetovni splet in lahko začneš.
Začel sem tudi jaz. Podajam se v neznana bloggerska področja. Kar bo, pa bo.
Pisal bom o tistem kar se bom spomnil in na kar se v glavnem ne spoznam. Branje zelo verjetno ne bo posebej zanimivo niti poučno, ne odgovarjam pa za posledice, če bo kdo slučajno ob mojih idejah začel razmišljati več kot se mu sicer ljubi.
Previdnost torej ni odveč.
Moje objave prihodnjih treh tednov, bodo pretežno povezane z dejstvom, da kandidiram za župana občine Sevnica na predčasnih volitvah.
Če kdo tega še ne ve, naj povem, da smo prejšnjega župana, spoštovanega gospoda Kristijana Janca izgubili julija letos ob tragični nesreči na Savi.
Njegovo življenje se je skupaj še z 12-imi drugimi končalo pod jezom nove hidroelektrarne na Blanci.
To so bili ljudje, ki so bili v vrhuncu svojega zasebnega in poklicnega življenja. Zelo jih pogrešamo, vendar zdaj pač ni več pomoči, živeti in delati je treba naprej za vse, ki smo še na tem svetu in tiste, ki prihajajo za nami.

Jaz bom na blogu objavil kaj o sebi ... pa program ... pa še kr tko neki ...

Vse dobro, Sevnica!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Bilo in šlo:

Komu mar?

"Zastonj ste prejeli, zastonj dajajte." (Mt 10,8b)