sobota, 28. januar 2012

Kaj pa vaši nohti?

Dobil sem SMS z naslednjo vsebino:
"Čau Azra, Vlasta ti piše. Me zanima če maš kaj časa danes, bi ena sodelavka rada če ji grliraš nohtke enkrat od treje ure naprej. Pa bi še jst pršla z njo, da bi še men k mam grozne nohte. Če bi hotla, k vem da nismo lih v najboljših odnosih. Če ne, da mi sporoči sam za njo. Bi ona pol sama pršla. Hvala. Vlasta"
Nekaj mi je dalo slutiti, da je prišlo do strašne pomote. 
Tisti, sklepam, da ženski z imenom Vlasta, se je očitno zatipkalo in sporočilo je namesto Azrinega, po čudnem naključju ali volji demona mobilne tehnologije, zadelo moj telefon.
S tem sem bil, nič hudega sluteč, nenadoma postavljen pred nepričakovane in nelahke odločitve.
Najprej dilema - na sporočilo odgovoriti, ali ne?
Če odgovorim, se mešam v zadeve, ki me prav nič ne brigajo, ne poznam ljudi, ki se jih to tiče in jih nikoli ne bom poznal, nihče me ne more za nič kriviti in mimogrede, zakaj bi si moral delati še strošek ali izgubljati čas zaradi neznankine napake.
Če ne odgovorim, bo Vlasta mislila, da je poslala sporočilo na pravo številko, vendar odgovora seveda ne bo in sledil bo sklep, da ji Azra noče odgovoriti. Glede na to, da nista v najboljših odnosih, tako pač piše, bo zamera še hujša in jaz res ne bi bil rad kriv za še več zla na svetu. Poleg tega, pa ni zanemarljivo niti, da neimenovana sodelavka od Vlaste pričakuje uslugo in če ne bo uspelo, bo v njenih očeh morda ta izgubila nekaj ugleda. Glede na to da je, zato da bi se ji ustregla, Vlasta pripravljena celo stopiti v stik z Azro, s katero se ne razume, sklepam, da ji sodelavkino mnenje nekaj pomeni, morda gre celo za šefico. Posledično se lahko torej omaje razmerje med Vlasto in sodelavko, česar si pa prva gotovo ne želi. 
Da pa bi bila zadeva še nekoliko bolj zamotana, je v razmerje verjetno vmešana še četrta oseba, recimo ji X, ki je Vlasti povedala Azrino številko. To sklepam na osnovi dejstva, da se je Vlasta zmotila pri tipkanju številke. Če bi imela Azrino številko shranjeno v telefonu pod imenom, bi do pomote verjetno ne prišlo. Oseba X je torej vezni člen med Vlasto in Azro in pričakovati je, da jo bo zanimalo kakšen je razplet dogovora za vsebino katerega verjetno ve, sicer Vlasti najbrž ne bi posredovala številke. 
V tem primeru seveda lahko pride do novih zapletov. Če recimo oseba X Vlasto vpraša po rezultatu dogovora z Azro, bo izvedela, da ji ta ni odgovorila. X bo torej lahko sklepala, da je nesoglasje med Azro in Vlasto še hujše kot je kazalo. Glede na to, da je oseba X z Azro v boljših odnosih kot Vlasta, sicer najbrž tudi ne bi imela njene številke, zna to posledično vplivati tudi na odnose med osebo X in Vlasto iz preprostega dejstva, ker je pač sovražnik mojega prijatelja le težko moj prijatelj.
Če pa oseba X vpraša Azro ali jo je Vlasta klicala, bo seveda izvedela da ne in tako po drugi strani lahko pride do sklepa, da je Vlasta nezanesljiva ker najprej išče informacije, ki jih potem ne rabi ali pa bo celo posumila, da zgolj preizkuša odnose med njo in Azro. Vtis bo v vsakem primeru torej bolj klavrn.
Zadeva se zna tudi dolgoročno in skoraj usodno zaplesti, ker predvidevam, da gre za žensko socialno omrežje, v katerem Azra očitno zavzema nekoliko uglednejšo pozicijo, ker pač razpolaga z veščinami, s katerimi ostale ženske na splošno ne. Sklepam, da ima Azra torej širši krog privrženk, ki so se, v zameno za njeno koristno naklonjenost, pripravljene obrniti proti Vlasti. Skratka, če si ženska, je Azra oseba, ki se ji ne kaže zameriti, ker se ti lahko zgodi, da postaneš nekoliko osamljena.
Takšne in podobne misli so mi torej rojile po glavi, ko sem bral tisto sporočilo in kar srh me je spreletaval.
No, naj povem, da sem se, ko sem se pomiril od razburjenja, vendarle odločil in na SMS odgovoril - kajpada s povratnim SMS-om:
"Falila si številko, jst si nohte samo stižem"
Tako - najhujše smo verjetno preprečili. Odgovora ni bilo, pa tudi ni potreben ...

Mimogrede, malo sem poguglal in izvedel, da se tej tehnični zadevi strokovno reče "geliranje" in da gre dejansko za umetno podaljševanje nohtov. 
Hm-, sprašujem se zakaj neki bi si umetno daljšali tisto, kar si moram itak striči ali gristi?

No ja-, šalo na stran, malce me pa vseeno skrbi, če se bodo te ženske le nekako uspele dogovoriti ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Bilo in šlo:

Komu mar?

"Zastonj ste prejeli, zastonj dajajte." (Mt 10,8b)