petek, 19. februar 2010

Zravnajte Gospodovo pot #2

"Moja daritev Bogu je potrt duh, potrtega in pobitega srca, o Bog, ne preziraš." (Ps 51,19)

Smisel posta ni v odrekanju, ampak v namenu. Dosežku.
Kaj s postom sploh lahko dožem?
Skoraj nič, če ga jemljem kot prepoved, zgolj tako, iz navade ali tradicije.
Post telesa je le zunanji znak pravega posta.
Pravi post je post duha. Pospravljanje podstrešja. Pretrganje srca, ne oblačil.
Post me mora sprovocirati za iskanje odgovora o mojem mestu pri Bogu in mestu Boga v meni.
Kje sem in zakaj me je izbral?
Saj niti ne vem, kaj mi je sploh dal poleg življenja.
Besede?
Morda mi je dal le besede za vprašanja.
Lahko da za odgovore besed sploh še ni.
Ali pa se ne izrekajo z usti …

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Bilo in šlo:

Komu mar?

"Zastonj ste prejeli, zastonj dajajte." (Mt 10,8b)