sobota, 20. september 2008

... saj v veri hodimo ...

Vsak trenutek je točka na meji med preteklostjo in prihodnostjo.
Vsi, ki smo, smo v tem trenutku.
Naša preteklost je senca, ki nas spremlja kamor se obrnemo, naša prihodnost je hoja med katero vidimo le kakšen korak naprej.

Torej o meni ...
Star sem 42 let. Izhajam iz delavske družine in otroška ter mladostna leta sem preživel v Hrastniku. Dokončal sem strojno tehnično šolo in po odsluženem vojaškem roku v nekdanji JLA doštudiral strojništvo na Univerzi v Ljubljani.
Prvo zaposlitev sem našel v Trbovljah. Ljubezen me je pripeljala v Sevnico, kjer sem se poročil. Novo službo sem najprej našel v Krškem in kasneje na Občini Sevnica.
Na Občini sem od leta 1997 in ves čas, najprej kot referent zdaj pa kot višji svetovalec, delam na področju komunalne in cestne infrastrukture. Razgibano delo me je pripeljalo že v vsak zaselek naše lepe občine in po 11-ih letih mi je komunalna problematika mesta in vasi znana do potankosti.
Ob delu sem doštudiral na upravni fakulteti v Ljubljani, zdaj sem pa podiplomski študent na gradbeni fakulteti v Mariboru.
Sem oče dveh fantov in z družino živim ob vznožju grajskega hriba v starem delu Sevnice.
Pojem v župnijskem pevskem zboru in igram pri igralski skupini društva Trg. V prostem času, če ga slučajno imam, se najraje usedem na kolo ali pa kar peš odpravim po bližnji okolici.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Bilo in šlo:

Komu mar?

"Zastonj ste prejeli, zastonj dajajte." (Mt 10,8b)